Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: خرداد امسال «آنومالی» میانگین دمای هوا یا میزان اختلاف میانگین دمای هوای استان نسبت به بلند مدت به صفر رسید و دمای این منطقه در حالت نرمال مطلق قرار گرفت. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، محمود دیانتی اظهار داشت: به طور کلی در خرداد امسال میانگین دمای هوای 30 استان کشور نسبت به بلندمدت بیشتر یا کمتر از نرمال بوده به طوریکه آذربایجان غربی با 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درجه سلسیوس افزایش بیشترین ناهنجاری را به خود اختصاص داده بود.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه میانگین دمای خرداد سیستان و بلوچستان در دوره زمانی 1372 تا 1396 عدد 30.45 درجه سلسیوس است، ادامه داد: خرداد امسال میانگین دمای هوای این استان به عدد 30.5 درجه سلسیوس رسید که در حدود 30 سال اخیر بی‌سابقه است. خردادماه امسال میانگین دمای 27 استان کشور بیشتر از نرمال بوده است.

زاهدان| طوفان لحظه‌ای با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت خاش را درنوردیدزاهدان| طوفان سیستان بیش از 200 نفر را روانه بیمارستان کردزاهدان| 10 هزار ماسک میان مردم طوفان‌زده سیستان توزیع شد

وی به وضعیت بارش سیستان و بلوچستان در خرداد امسال اشاره کرد و گفت: در این ماه میزان بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت 65 درصد کاهش یافته است. این کاهش بارندگی تنها مربوط به یک استان نبوده بلکه برای 20 استان دیگر نظیر گیلان، مازندران و ایلام نیز که جزو پربارش‌ترین استان‌های کشور بشمار می‌روند نیز رخ داده است.

دیانتی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بارش‌های یک سال زراعی خود را در 9 ماه منتهی به پایان خرداد دریافت کرده است، عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی یعنی اول مهر سال گذشته تا 31 خرداد امسال 121 میلی متر باران در استان باریده که 14 درصد بیشتر از میانگین بلندمدت است.

انتهای پیام/

R7843/P4001/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • گرمای بی سابقه در راه است
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • میانگین سن پدر‌ها و مادر‌ها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود