Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنترل و نظارت در خرید و فروش کالاهای دست دوم درفضای مجازی باید بیشتر شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین فروتنی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: بخشی از جرایم مربوط به فضای مجازی مرتبط با خرید و فروش اموال مسروقه است که ضروری است کنترل و نظارت بر اجناس دست دوم عرضه شده در فضای مجازی به منظور شناسایی اموال مسروقه انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: تا پایان سال ۹۷ تمامی ۲۴ بازار سطح شهر مشهد ساماندهی شده و تحت کنترل و نظارت شهرداری و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : مردم چنانچه می‌خواهند از طریق فضای مجازی خریدی انجام دهند دقت لازم را داشته و به سایت‌های معتبر مراجعه نمایند.

فروتنی افزود: نهادهای مختلف از جمله اصناف و اتحادیه‌ها طبق دستورالعمل و بخشنامه‌ها بایستی از اختیارات خود استفاده نموده و نسبت به حل اختلافات موجود و انجام وظایف قانونی اقدام نمایند.

او تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای دفاع از حقوق عامه با نهادها و اداراتی که به وظیفه خود به درستی عمل نمی‌کنند برخورد خواهد کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فروش اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد