Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فاطمه‌زهرا توکلی،  امروز در آیین افتتاحیه مرکز خیریه جامع توان‌بخشی «لیلا کدخدایی» که در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: ثروت واقعی کشور مردان و زنانی هستند که در در گرو حل مشکلات دارند.

وی با ذکر این مطلب که امروز به واسطه خیرین شاهد ایجاد یک ظرفیت برای جامعه هدف سازمان بهزیستی لرستان هستیم، افزود: بهزیستی به دلیل تنوع خدماتی که ارائه می‌دهد نیازمند مشارکت بیشتر خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی با تاکید بر اینکه مداخلات بهزیستی پیش از تولد تا کهولت و سالمندی به جامعه ارائه می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ وظیفه بر عهده بهزیستی است و اگر مشارکت خیرین نبود بسیاری از مشکلات بر زمین می‌ماند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ظرفیت مرکز جامع توانبخشی لیلا کدخدایی را که به همت خانم الوندی و فرزندش مهندس کدخدایی به منصه ظهور رسیده است را فرصتی برای رسیدگی به بخشی از مشکلات گفتار درمانی، شنوایی سنجی و فیزیوتراپی جامعه هدف معلولان دانست و افزود: از ۵۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی ۱۳ هزار نفر در خرم‌آباد هستند.

وی با اشاره به اینکه کار این پروژه از سال گذشته با اعتبار یک میلیارد تومان آغاز شد، ادامه داد: مرکز جامع توانبخشی لیلا کدخدایی مصداق واقعی باقیات و صالحات است.

توکلی با تاکید بر اینکه به لطف فضای همدلی تلاش صادقانه همکاران بهزیستی فضا برای ورود خیرین در حوزه توانبخشی باز است، اضافه کرد: به همت مهندس کدخدایی مؤسسه خیریه رسیدگی به امور ایتام ثبت شده است و هم‌چنین به همت بانوی خَیر طاهره الوندی کلنگ ساخت مرکز ارتوپدی بهزیستی بر زمین زده خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر حج و زیارت استان لرستان گفت:امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر لرستانی  در قالب هشت کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 
مصطفایی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف برای آموزش زائران افزود:همایش متمرکز زائزان شهرستانهای خرم آباد و کوهدشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد