Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:30:48 GMT

۴۱ درصد اعتبارات شهرستان بهشهر محقق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۵۴۷۵

۴۱ درصد اعتبارات شهرستان بهشهر محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خنجری بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری بهشهر با اشاره به تحقق ۴۱ درصدی اعتبارات شهرستان افزود: انتخابات از مسائل مهم کشور در سال جاری است و از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و سلامت آن تلاش خواهیم کرد.

فرماندار بهشهر بیان داشت: در پی همه ناملایمت هایی که از سوی دشمنان بر ما روا می‌شود؛ خبری همه ما را خوشحال کرد و اقتدار نظام در پاسخگویی به دزدی دریایی انگلیس با ورود سپاه و ساقط کردن کشتی دزد دریایی انگلیس نشان داد که خاک و دریای جمهوری اسلامی ایران جای یاوه گویی دشمنان نیست و ایران اسلامی پای همه ارزش‌ها ایستاده و کوتاه نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت و ساز غیر مجاز به عنوان یک دغدغه جدی است و باید با حساسیت بیشتر وارد شد و دستگاه‌ها غافل از این وظیفه نشوند.

این مسئول با تاکید بر اجرای درست طرح دریا یادآور شد: اهتمام در طرح ساماندهی دریا انجام و نظارت کامل اعمال و مشکلات برطرف شود.

خنجری در ادامه با تاکید بر کنترل بازار گفت: در حوزه تنظیم بازار تاکید بر حفظ و کنترل بازار است و همه افراد اثرگذار باید ظرفیت خود را تجمیع کنند.

فرماندار بهشهر یادآور شد: اقدامات اساسی در بخش کنترل بازار و قیمت‌ها، توسط دولت انجام شده و باید ضعف بیان و شرایط به گونه‌ای باشد که کنترل محسوس انجام و همگان حساس شده و از سو استفاده خودداری شود.

وی با اشاره به پنجم مرداد به عنوان اقامه اولین نماز جمعه در ایران افزود: حضور مدیران در نماز جمعه به عنوان پایگاه مهم مردمی از ضرورت‌های لازم است که باید حضور پررنگی داشته باشیم.

کد خبر 4672466

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بهشهر جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام اردبیل اظهار کرد: اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل و اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌دهد بنابراین مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل اولویت اساسی است، افزود: حوزه‌راه روستایی، طرح هادی، آب شرب، آب کشاورزی و ارتباطات پروژه‌هایی هستند که با تخصیص اعتبار روند اجرایی و توسعه آن‌ها شتاب خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: بودجه‌ها در شهرستان‌ها با استفاده از نظرات مدیران و تشکیل جلسات کارشناسی و تخصصی بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌ها در راستای اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم توزیع می‌شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه محور توسعه سرانه فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی نیز برای جذب اعتبار در شهرستان مبنای کار است، خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های روستایی و ساماندهی بناهای تاریخی و بازارها و تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان‌ها نیز مورد تاکید است.

وی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس استفاده کنند.

کد خبر 6100453

دیگر خبرها

  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت