Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@03:06:17 GMT

تحریم صداوسیما در تضاد کامل با شعار تدبیر دولت است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۵۶۸۸

تحریم صداوسیما در تضاد کامل با شعار تدبیر دولت است

کارشناس فضای مجازی گفت: تحریم صداوسیما با شعار تدبیر دولت در تضاد است زیرا مردم به دولتی امید دارند که خود پرچم‌دار مبارزه با پدیده شوم نفوذ و مقابله با اقدامات جاسوسانی باشد که امنیت جانی و مالی مردم را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر صفر شدن بودجه صداوسیما توسط دولت اظهار داشت: این اولین بار است که یک‌نهاد حاکمیتی توسط دولت تحریم می‌شود، با این اقدام شبهه تقابل میان دولت و نهادهای حاکمیتی تقویت‌شده که با شعار تدبیر دولت همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بیش از آنکه صداوسیما محتاج بودجه دولت باشد، این دولت است که برای ارائه گزارش به مردم و راضی نگه‌داشتن آنان و نیز مقابله با فضای یأس و ناامیدی حاکم بر جامعه به «آنتن» صداوسیما احتیاج دارد.

 

کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: اقدام مزبور با شعار امید دولت نیز در تضاد است زیرا مردم به دولتی امید دارند که خود پرچم‌دار مبارزه با پدیده شوم نفوذ و مقابله با اقدامات جاسوسانی باشد که امنیت جانی و مالی مردم را هدف قرار داده‌اند.

 

وی تحریم صداوسیما را آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و گفت: در صورت تحقق یافتن چنین اقدامی مردم در مورد ارتباط دولت با جاسوسان نفوذی چه فکری خواهند کرد؟! آیا برخورد دولت با صداوسیما به خاطر پخش یک سریال ضد جاسوسی، این شبهه را برای مردم به وجود نمی‌آورد که دولت از دستگیری و اعلام خبر برخورد با جاسوسان، مضطرب و نگران است؟!

 

حسنی بیان کرد: امیدواریم دولت از عمل به چنین اقدام نادرستی علیه صداوسیما خودداری کرده و به شعار اصلی خود یعنی تدبیر و امید، جامه عمل بپوشاند چراکه تحریم صداوسیما در تضاد کامل با چنین شعاری است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟

نماینده کارگران در شورای عالی کارن در واکنش به خبر وزیر کار درباره این‌که تعیین دستمزد به مجلس سپرده شود نیز می‌گوید: دولت با شعار مردمی وارد کارزار شده و مسوولیت قوه‌مجریه را برعهده گرفته که این تصمیم، صراحتا شعار دولت را نقض می‌کند.

علی‌رضا میرغفاری تاکید می‌کند: کارگران به عنوان بزرگ‌ترین طبقه اجتماعی کشور، در کمترین نهاد و ساختاری حق رای و اظهارنظر دارند. یکی از کوچک‌ترین جا‌هایی هم که می‌توانند روی آن اعمال نظر کنند، شورای عالی کار است که یکی از وظایف شورای، تعیین حداقل دستمزد جامعه کارگری است.

وی تصریح می‌کند: حالا اگر دولت و یا خاصه، وزیر کار و برخی از دیگر وزرای دولت این عزم را دارند که این کمترین صدا و اظهارنظر را هم از مردم بگیرند که خب بحث جداگانه‌ای است و اساسا با مشارکت مردم برای آینده و تصمیمات خودشان، مخالفت می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

tags # حقوق کارگران ، افزایش حقوق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • فیلم | طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی