Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه وی حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را گرفته است، گفت: من هیچ طلبی از باشگاه استقلال ندارم و زمانی که باید حقم را می گرفتم نتوانستم این کار را بکنم و هرگز به دنبال توقیف اموال باشگاه استقلال نبوده ام.

هافبک پیشین استقلال گفت: من حنیف را به باشگاه استقلال بردم به این خاطر که مطالبات زیادی از باشگاه داشت و طی صحبتی که وی با مدیرعامل و معاون باشگاه انجام داد، قرار شد مطالبات او در اوایل فصل گذشته پرداخت شود که از آن زمان تا به الان نزدیک به ۹ ماه گذشته ولی هنوز چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازی در ادامه اظهار داشت: طی توافقی که حنیف عمران زاده با مسئولان باشگاه داشت، وی قرار شد چیزی حدود ۸۰۰ میلیون از طلبش را ببخشد و ۵۰۰ میلیون را دریافت کند که متأسفانه هنوز نتوانسته به پولش دست پیدا کند. قرار بود نصرالله عبداللهی که آن زمان سرپرست باشگاه بود به ما کمک کند تا این مشکل برطرف شود و طی صحبت هایی که انجام گرفت، توافق به عمل آمد تا مبلغ ۵۰۰ میلیون را طی ۳ فقره چک به حنیف داده که آن را هم سر زمان نقد کند ولی این اتفاق رخ نداد و عمران زاده تهدید کرد که اگر مطالبات او پرداخت نشود به AFC شکایت می‌کند.

وی با انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال، گفت: چطور آنها که به درد باشگاه نخورده‌اند و هیچ امتیاز مثبتی برای این تیم نداشتند توانستند تا ریال آخر پول خود را بگیرند اما کسانی که سال‌ها برای این تیم بازی کردند، کتک خوردند و مصدوم شدند همچنان طلبکار هستند و به پولشان هم دست پیدا نکردند. باید ما هم مثل بعضی‌ها مصاحبه می‌کردیم و موضوع را علنی می‌کردیم. مطمئناً اگر ما اهل جار و جنجال بودیم، می‌توانستیم تمام مطالباتمان را دریافت کرده و مستأجر نباشیم.

وی تأکید کرد: از آنهایی که حق ما را خوردند، نخواهیم گذشت و خداوند جواب آنها را خواهد داد. ولی من به خاطر علاقه‌ای که به استقلال داشتم، هرگز دست به چنین کاری هم نمی‌زدم.

نوازی در پایان خاطرنشان کرد: ما قبلاً در استقلال بازی می‌کردیم و حالا طرفدار این تیم هستیم. امیدوارم استقلال همیشه موفق باشد ولی به مدیران این باشگاه توصیه می‌کنم که به فکر بازیکنانی هم که دوره بازی شان به سر رسیده و اهل جار و جنجال نیستند، باشند زیرا ما این تیم را دوست داریم و نمی‌خواهیم خدای ناکرده برای باشگاه درد سر به وجود بیاید.

کد خبر 4672408

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوازی تیم فوتبال استقلال تهران حنیف عمران زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی چه می‌خوردند؟
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!