Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شستا، پویا فرهت از هلدینگ‌های وابسته به شستا، گفت: به دلیل پیش‌بینی از شرایط تحریم‌ها، برنامه و اولویت شستا در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۷ اختصاص تمام منابع برای خرید مواد اولیه بود و امروز در شرایطی قرار گرفتیم که هیچ مشکلی در تامین اقلام حیاتی نداریم.
وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ مسوولیت اجتماعی خود را تامین نیاز دارویی بیمارستان‌ها در نظر گرفتیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور شستا تصمیم گرفته است در تامین نیاز دارویی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی هیچ خللی وارد نشود، لذا با اینکه در پرداختی‌های مالی از سوی این مراکز مشکلاتی وجود دارد ما بدون محدودیت همه نیازهای دارویی مراکز فوق‌الذکر را تامین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با اشاره به نامه اخیر بانک مرکزی که ۱۲ خردادماه ۱۳۹۸ منتشر شده و اسامی ۱۰ شرکتی که به تعهدات ارزی خود پایبند نبوده‌اند اعلام شده است، تصریح کرد: در آن لیست هیچکدام از شرکت‌های وابسته به شستا و هلدینگ دارویی نیستند به دلیل اینکه همه تعهدات شرکت‌های تابعه ما یا پاس شده و یا در حال پرداخت است و عملاً تیپیکو تعهد رفع‌نشده ندارد.
فرهت با بیان اینکه سال ۱۳۹۷ قریب به ١٠هزار میلیارد تومان فروش داشتیم، ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که در سال ۱۳۹۸ به فروش تجمیعی ۱۴ هزار میلیارد تومانی دست یابیم که با توجه به فروش بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ تحقق این پیشی‌بینی دور از دسترس نیست.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی