Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: ساکنان ۵۰۰ روستای استان اردبیل از دریافت امواج تلفن همراه محروم هستند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، بهروز رزمی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح طرح تقویت سایت تلفن همراه اول روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال اظهار داشت: طبق برآورد انجام یافته در حال حاضر متاسفانه ساکنان 500 روستای استان اردبیل از دریافت امواج تلفن همراه محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 830 روستا نیز دارای پوشش تلفن همراه هستند افزود: شهرستان‌های گرمی و خلخال جزو محروم‌ترین شهرستان‌های استان از لحاظ پوشش تلفن همراه هستند که در اجرای طرح‌های توسعه‌ای باید در اولویت قرار بگیرند و نسبت راه‌اندازی تجهیزات تقویت امواج تلفن همراه در این مناطق اقدام شود.

آنتن دهی اینترنت شهرستان سرعین باید به 100 درصد برسد«کسب‌وکارهای اینترنتی» رتبه‌بندی می‌شوندوزارت صمت نظارت بیشتری بر فروش اینترنتی خودروسازان داشته باشد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا 400 روستای استان از امواج تلفن همراه بهره‌مند شوند که بهره‌مندی برخی از روستاهای استان تا پایان نیمه نخست امسال مبنای کار است و در این زمینه زیرپوشش قرارگیری طرح‌های توسعه‌ای تلفن همراه اولویت قرار گرفته است.

رزمی با اشاره به نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌های تقویت تلفن همراه در مناطق مختلف استان نیز تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای طرح تقویت توسعه‌ای در سطح استان مشکل محدودیت تماس در زمان تراکم ارتباط برداشته می‌شود و می‌توانیم در امر بهره‌مندی مناطق روستایی از پوشش کامل تلفن همراه نیز گام برداریم.

وی بیان کرد: در ارتباط با رفع مشکلات رومینگ مرزی و ایجاد اشتغال پایدار در استان نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام یافته و تولیدات رسانه‌ای در استان تا مرحله تجاری‌سازی حمایت می‌شوند که امیدواریم بخش خصوصی نیز در این زمینه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر حق‌جویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۱۰ تن ارد فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6096194

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین