Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: علاقمندان برای ارائه آثار می توانند فرم فراخوان الکترونیکی را با توجه به آیین‌نامه جشنواره، تکمیل و از سایت Festival.roshd.ir کد رهگیری دریافت کنند.

محمد امجدی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این جشنواره بایستی آثار خود را حداکثر تا سی ام مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند، اظهار داشت: ارسال نسخه فیلم بر روی DVD به همراه کد رهگیری به صورت حضوری یا پستی صورت گیرد، بنابراین فیلم های فاقد کد رهگیری در جشنواره حضور نخواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در موضوعات رونق تولید، تعلیم و تربیت اسلامی، فرهنگ و تمدن، سبک زندگی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه ملی، علم و زندگی و بخش ویژه است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه فیلم ها در قالب مستند علمی و آموزشی، مستند، داستانی کوتاه، پویانمایی و داستانی بلند پذیرفته می شود، اضافه کرد: تمامی فیلم های ارسالی باید دارای مضامین علمی، آموزشی و تربیتی باشد.

وی ادامه داد: از تاریخ تولید فیلم نباید بیشتر از دو سال گذشته باشد، محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، در هر لوح فشرده تنها یک فیلم ضبط شده و مشخصات کامل نام فیلم، کارگردان و زمان بر روی آن نوشته شود.

امجدی بیان داشت: فیلم هایی که کارگردان آن فرهنگی باشند، در گروه فرهنگیان فیلمساز مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت، بنابراین ارائه گواهی از اداره آموزش و پرورش مربوطه و کپی حکم کارگزینی برای فیلمسازان فرهنگی الزامی است.
وی با بیان اینکه فیلم هایی که کارگردان آن از دانشجو معلمان باشند، در گروه دانشجو معلمان فیلمساز مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: ارائه گواهی از پردیس فرهنگیان برای فیلمسازان این گروه الزامی است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: آثار دانش آموزان فیلمساز نیز به شکل آزاد پذیرفته می شود، فیلم های دانش آموزانی که به صورت آزاد ثبت نام کرده اند، در صورت دارا بودن شرایط لازم، پذیرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هر بخش به بهترین آثار انتخاب شده از سوی هیئت داوران جوایزی اهدا می شود، اضافه کرد: فیلم برگزیده اول، تندیس زرین جشنواره به همراه جایزه نقدی، فیلم برگزیده دوم تندیس سیمین جشنواره به همراه جایزه نقدی و فیلم برگزیده سوم دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی دریافت می کند.
وی اظهار داشت: در هر بخش بنا به نظر هیئت داوران جوایز ویژه، تندیس زرین به همراه جایزه نقدی به بهترین فیلمنامه یا متن پژوهشی، بهترین تهیه کننده، بهترین تصویربرداری یا فیلمبرداری، بهترین تدوینگر، بهترین جلوه های ویژه، بهترین موسیقی متن و بهترین بازیگر تعلق می گیرد.
وی بیان داشت: در جشنواره فیلم رشد امسال، فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجو معلمان فیلم‌ساز می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، ساختمان شماره چهار وزارت آموزش و پرورش (شهید سلیمی) - پلاک ۲۷۰ -دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی صندوق پستی: ۱۵۸۷۵/۴۸۷۴ ارسال کنند.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»