Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طبق آخرین الگوهای پیش یابی در ساعات پایانی امشب (یکشنبه)، احتمال وقوع رگبار پراکنده و وزش باد در برخی از نقاط کوهپایه ای و کوهستانی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرهای استان امروز بین ۳۲ تا ۳۴ درجه سانتیگراد بود، افزود: از فردا صبح با توجه به حاکمیت جریانات جنوبی روند افزایش دما در نقاط مختلف استان را شاهد خواهیم بود که به طوری که در گرمترین ساعت بیشینه دما در بیشتر شهرهای شرقی استان به ۴۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی گفت: از بعدازظهر دوشنبه با توجه به ریزش هوای خنک و مرطوب به استان شاهد رشد ابرهای همرفتی، وزش باد، وقوع رگبار و رعد و برق خواهیم بود که این روند روز سه شنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد: طی روز سه شنبه با تداوم جریانات شمالی آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود که در بعضی ساعات با رگبارهای پراکنده همراه خواهد شد این وضعیت به تناوب تا بامداد چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4672608

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.

وی افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری اعلام شد

چراغ پور اضافه کرد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری