Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعله‌های آتش در جنگل‌ها و مراتع مشرف بر روستای بهرام بیگی از توابع دنا از ساعت‌ها پیش تاکنون فوران کرده است. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جنگل‌ها و مراتع بالاتر از روستای بهرام بیگی ساعت‌ها پیش به دلیل نامعلوم آغاز شده و همچنان با شدت ادامه دارد و هرلحظه بر سرعت آن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حجم آتش سوزی در منطقه بهرام بیگی از توابع شهرستان دنا حدفاصل سرچاه‌ها ، منطقه بین بهرام‌بیگی، شبلیز و غیره زیاد بوده و نیروهای مردمی و اداری برای مهار آتش‌سوزی با مشکل روبه‌رو هستند.

1958 هکتار از مراتع استان مرکزی در آتش سوختشایعه دستگیری فرد یا افرادی در ارتباط با آتش‌سوزی‌های اخیر مراتع ایلام کذب استکهگیلویه و بویراحمد|بالگرد هم حریف زبانه‌های آتش در منطقه حفاظت‌شده خامی باشت نمی‌شود

وحید محمدی‌تبار بیان کرد: تمامی ادارات و نهادهای شهرستان دنا و شهرستان بویراحمد به عنوان شهرستان معین و همچنین ادارات کل استانی از جمله منابع طبیعی، امور عشایر، جهاد کشاورزی، محیط زیست و هلال احمر استان بنابه مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان موظف بوده امکانات و نیروی انسانی خود را در اختیار فرمانداری و منابع طبیعی شهرستان دنا تا اطفا و پایش کامل آتش سوزی قرار دهند.

وی خواستار تعامل و همکاری نیروهای مردمی برای مهار آتش سوزی شد و تاکید کرد: گونه قصور و کوتاهی از سوی ادارات مورد پیگرد قانونی است.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰