Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:43:08 GMT

انتقاد سازنده و منصفانه حق احزاب است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۵۰۱

انتقاد سازنده و منصفانه حق احزاب است

منوچهرحبیبی عصر یکشنبه در دیدار اعضای جبهه پیشرفت، رفته و عدالت استان قزوین با وی افزود: مسئولان با این نقدها مسیر حرکت و خدمت رسانی خود به مردم شریف را بررسی و اصلاح می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: برای ایجاد نشاط سیاسی باید احزاب فعال باشند و نباید فراموش کرد مشارکت حداکثری در تمام حوزه ها و بخش ها و مناسبت ها و مدیریت افکار عمومی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود احزاب فعال محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعالیت ۶۰ حزب سیاسی در قزوین

در ادامه این دیدار اسدالله حمزه ای، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین نیز گفت : نزدیک به ۶۰ حزب در استان دارای شناسنامه هستند که برخی از آنان فعالیت قابل توجهی نداشته و در برهه‌هایی بروز  و ظهور می‌نمایند.  
وی افزود:  احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه داشته باشند و با ارائه برنامه‌های خود بتوانند افکار عمومی را به‌طرف خود جلب نمایند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین همچنین گفت: پیشنهادات سازنده در تمامی بخش‌ها به مسئولین در ادامه خدمت بهتر به مردم کمک می نمایند.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد


به گزارش تابناک به نقل از شینهوا، شرکت Beijing Xinzhida Neurotechnology، یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) به نام Neucyber ساخته و آن را روی یک میمون آزمایش کرده است. این تراشه به میمون اجازه می‌دهد بازویی رباتیک را تنها با افکار خود کنترل کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این فناوری به طور مستقل توسعه یافته است و اولین «BCI تهاجمی با عملکرد بالا» در چین محسوب می‌شود.

 
نه دانشمندان و نه شینهوا به استارتاپ ایلان ماسک اشاره‌ای نکرده‌اند، اما رونمایی از محصول جدید در انجمن سالانه‌ی Zhongguancun در پکن، هدف چین برای رقابت با نورالینک را برجسته می‌کند.

وزارت صنعت و فناوری چین سال گذشته BCI را به عنوان یک «فناوری نوظهور پیشرفته» طبقه‌بندی کرد. شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی Neucyber هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است.

دیگر خبرها

  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟