Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادواره سه شهید گمنام تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه اگر مراقب نباشیم انقلاب ما شکست می خورد گفت : اگر نظام و انقلاب ما شکست بخورد تا 900 سال اسمی از انقلاب و اسلام به میان نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما الویتی جز نظام و انقلاب نداریم گفت : ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم و اگر به شهدا اقتدا کنیم به راه راست هدایت خواهیم شد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما نباید حوادث تاریخ را فراموش کنیم گفت : حوادث تاریخ درس عبرتی برای انسان ها است و عبرت همواره انسان ها را بیدار می کند.

ما هر چه داریم از شهدا داریم

سردار آبنوش با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا داریم و باید همیشه هم پیمان با این عزیزان باشیم تصریح کرد : شهدای گمنام مصداق بارز این سخنان است چراکه اینان بدون آنکه به دنبال اسم و رسم و دنیا باشند با عشق به امام و انقلاب و در راه اسلام از هر چه داشتند گذشتند و با جان و دل در راه این وطن ، آرامش و امنیت جان خود را فدا کردند.

وی در پایان از حماسه و رشادت استان سمنان و تیپ 12 قائم (عج) در عملیات مرصاد گفت : شما که امروز در این استان و تیپ 12 خدمت می کنید کاری چه بسا سخت تر از نیروهای دیگر دارید چرا که مهر کلام رهبری زینت بخش این سپاه است و همواره باید خوش بدرخشید تا یاد غرورآفرین مرصاد هم چنان پر افتخار باقی بماند که البته با شهدای مدافع حرم که در این تیپ وجود دارد این را به جد ثابت کرده اید.

انتهای پیام / ر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است