Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: ادامه طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت و جهت تامین نظر شورا بخش هایی از آن حذف و یا اصلاح شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون افراد دوتابعیتی یا با تابعیت مضاعف و یا دارای اجازه اقامت دائم در کشور های خارجی نمی توانند برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس بخشی این اصلاحات رای دهندگانی که قصد دارند به یک لیست واحد انتخاباتی رای دهند دیگر مجبور به نوشتن نام همه ی افراد آن لیست نیستند و می توانند نام لیست را در برگه رای وارد کنند و اگر هم اسم لیست و هم نام افراد را بنویسند نام افراد محسوب می شود و لیست بلااثر خواهد شد. همچنین التزام عملی به اسلام برای کاندیداهای مسلمان به معنای انجام واجبات و عدم اصرار بر محرمات تعریف شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها به مدت یک هفته کار تبلیغاتی خود را می‌توانند انجام دهند، افزود: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

فرماندار گنبد کاووس گفت: همان گونه که برنامه ریزی شد این دو کاندید در ۶۰ نقطه شهرستان هم می‌توانند پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود را نصب کنند.

کد خبر 6094849

دیگر خبرها

  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟