Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، پویش فصل گرم کتاب با هدف «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی» در محوطه منازل مسکن مهر شهرستان الشتر و پارک شیرز شهرستان کوهدشت لرستان برگزار شد.

این سومین هفته از اجرای این برنامه در لرستان است که برنامه‌های متنوعی با حضور کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در پویش شهرستان الشتر، برنامه‌هایی مانند معرفی کتاب، معرفی کانون، بلندخوانی کتاب، قصه گویی و اجرای نمایش «گربه کتاب خوان» توسط اعضای نوجوان و مربی، شعرخوانی و مسابقه اجرا شد.

گفتنی است در پویش این هفته الشتر، حدود ۳۰ عروسک انگشتی به شرکت کنندگان اهدا شد و مسئولان انجمن نمایش این شهرستان بیش از ۵۰۰ عروسک انگشتی را برای هدیه دادن به شرکت کنندگان در پویش‌های هفته‌های بعد به مربیان مرکز کانون تحویل دادند.

در شهرستان کوهدشت برنامه‌هایی نظیر معرفی کتاب، خوانش کتاب، ساخت اوریگامی (کاغذ و تا) اجرای استند آپ کمدی، قصه گویی و ضبط فیلم‌های یک دقیقه‌ای انجام شد.

همچنین در شهرستان دورود، برنامه‌های شاد و متنوعی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شد که می‌توان به کتاب خوانی، شعرخوانی، معرفی کانون و معرفی کتاب، مسابقه و اجرای نمایش اشاره کرد.

انتهای پیام/ر

به اجرا در آمدن سومین پویش فصل گرم کتاب در لرستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودک و نوجوان کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • کتابخانه ای به گستره صدا