Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان شهر مشهد با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است باید بکوشند از مظاهر فساد و فقر بکاهند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ایشان در این مدت کوتاه اظهار داشت: بحمدالله در شرایط کنونی آستان قدس علاوه بر قطب زیارتی تبدیل به یک قطب فرهنگی مهم شده که مورد توجه همه‌کسانی است که از خارج و داخل می‌آیند و از آن بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه البته نباید به وضع موجود قناعت کرد، باید در تقویت آن کوشید، افزود: ولی نباید از دو موضوع غفلت کرد و آن اینکه اگر با مظاهر فساد از جمله مسئله بدحجابی و بی‌حجابی و همچنین مظاهر فقر حتی در حواشی مشهد بارزه نشود خاطره خوبی برای زائر نخواهد داشت.

برای هر کدام از پهنه‌های شهر مشهد باید هویتی خاص تعریف کرد5000 بسته معیشتی اهدایی مقام معظم رهبری به حاشیه شهر مشهد توزیع شدحاشیه شهر مشهد یک بیماری وخیم و مزمن است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: باید مسئولان شهر با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است از مظاهر فساد و فقر بکاهند و آن‌ها را به حداقل برسانند تا زائرانی که از داخل و خارج می‌آیند با خاطره بسیار خوبی از اینجا بروند و ما توفیق آن‌ها را در این زمینه از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان گفت: امیدواریم این قطب فرهنگی، روزبه‌روز با همت شما تولیت محترم، درخشش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است