Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت: 400 منزل مسکونی توسط سپاه کلنگ زنی و عملیات اجرایی ساخت این منازل آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم افتتاح منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان چگنی اظهار داشت: طی دو ماه این تعداد منزل مسکونی را با کمک بسیج سازندگی در چگنی، کوهدشت و دلفان احداث کردیم که امروز بهره‌برداری از منازل مددجویان در شهرستان چگنی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بقیه منازل با کمک سپاه و بسیج سازندگی احداث می‌شود و امیدواریم بتوانیم تا قبل از فصل زمستان مابقی منازل را نیز تحویل دهیم؛ 400 منزل مسکونی توسط سپاه کلنگ زنی می‌شود و تاکنون چندین منزل کلنگ زنی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان از کلنگ زنی پنج مدرسه در سطح استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث پنج مدرسه در پلدختر، الشتر، معمولان و ازنا انجام و تا اول مهرماه این مدارس تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: این حرکت جهادی ادامه خواهد داشت و دست از جهاد برنمی‌داریم چرا که کار ما خدمت به خلق خدا است و تشکر می‌کنیم از کسانی که در این زمینه کمک کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 

کمال علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش انفجار یک واحد مسکونی در خیابان شریف واقفی قوچان در ساعت ۱۶:۳۹ سه شنبه نیروهای عملیاتی این آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه عملیات با ۲۴ نیرو آتش نشانی و ۴ خودروی عملیاتی با همراهی یک تیم امدادی از هلال احمر انجام شد، تصریح کرد: این عملیات پس از ۵ ساعت و در ساعت ۲۱:۲۰ به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حین آوار برداری جسد یک خانم مسن توسط نیروها کشف شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6093660

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند