Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی قرارگاه استان همدان با تأکید بر آموزش سواد رسانه ای در سطح جامعه، گفت: امروز در جنگ رسانه ای دست کسی بالاست که هوشمند تر عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسین ربیعی در نشست فرماندهان پایگاههای مقاومت حوزه بسیج شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت فضای مجازی در فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: فضای مجازی می تواند ابزاری برای مقابله با دشمن در جنگ نرم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز ما در جنگ رسانه ای با دشمن هستیم و در این جنگ دست کسی بالاست که هوشمند تر عمل کند.

مسئول فضای مجازی قرارگاه استان همدان بااشاره به نظرسنجی های صورت گرفته در زمینه استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، گفت: امروز حدود ۷۱ درصد جمعیت سنی بین ۱۸ تا ۲۹ سال در فضای مجازی حضور فعال دارند و اولویت اولشان اینستاگرام است که البته حضور بانوان ۳ درصد بیشتر از اقایان است که این یک هشدار است.

وی بااشاره به حضور مؤثر بسیج در مقابله با دشمن در میدان جنگ فضای مجازی، گفت: در سالهای اخیر به همت افراد انقلابی و مؤثر، ضد انقلاب نتوانسته است در حوزه گفتمانی فضای مجازی عرض اندام نماید و عمدتاً در تقابل های شکل گرفته چیزی جز شکست را تجربه نکرده است و این نشانه قدرت و تفکر بسیجی و انقلابی است.

ربیعی با تأکید بر آموزش نهضت سواد رسانه ای در جامعه ، گفت: امروزه به دلیل ضعفهای جدی در آشنایی با قواعد و قوانین حوزه رسانه زمینه سؤاستفاده ضد انقلاب فراهم می گردد که یکی از مصادیق بارز آن اعتماد و مصاحبه و اطلاع رسانی دستگاههای دولتی از طریق کانال های تلگرامی فاقد مجوز رسمی فعالیت رسانه ای است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با اشاره به عملیات روانی دشمن در جنگ نرم و رسانه ای گفت: امروز بسیج همانگونه که در جنگ سخت افتخار افرینی کرد باید در جنگ رسانه ای و فضای مجازی مقابل دشمن بایستد.

ششیکانی بااشاره به فرصت فضای مجازی برای تقویت و اجرای اهداف نظام، گفت: امروز میتوانیم از این فضا به نفع انقلاب اسلامی بهره ببریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است

رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان