Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@00:03:36 GMT

کت و شلواری که ۱۲ میلیون تومان آب خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۵۷۶

کت و شلواری که ۱۲ میلیون تومان آب خورد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ «علی جمالی» اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد .

وی افزود: با تحقیقات از شاکی و بررسی‌های اولیه مشخص شد که شاکی اقدام به خرید اینترنتی یک دست کت و شلوار کرده بود اما پس از مواجهه با پیغام خرید ناموفق بلافاصله مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

این مقام مسئول در خصوص خریدهای اینترنتی توصیه کرد: کاربرانی که قصد خریدهای اینترنتی را دارند نکات امنیتی را رعایت کنند و دانش لازم را در خصوص تشخیص درگاه اصلی از درگاه جعلی بیاموزند و قبل از هرگونه خریدی از هویت گردانندگان فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان حاصل نمایند .

رئیس پلیس فتا ایلام تصریح کرد: شهروندان عزیز به صورت دوره‌ای و بلافاصله بعد از هر خرید اینترنتی جهت اطمینان رمز دوم کارت بانکی خود را تغییر دهند تا از بروز مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری کنند .

جمالی در پایان ضمن هشدار به کلاهبرداران اینترنتی گفت: پلیس فتا برابر قانون با چنین افرادی برخورد می‌کند و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کت و شلوار رئیس پلیس فتا برداشت غیرمجاز حساب بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۷۰  هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۱۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود