Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@10:45:25 GMT

جدیدترین گزینه خط حمله سرخپوشان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۵۸۲

تورنمنت جام شهدا درحالی ۲ مرداد در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود که طبق برنامه در نخستین بازی، ماشین سازی تبریز به مصاف فولاد می‌رود و پرسپولیس و سایپا رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

اخبار ورزشی_ سرخپوشان برای این مسابقات که بازی‌های تدارکاتی خوبی محسوب می‌شوند، محمد انصاری و سیامک نعمتی را در اختیار ندارند و وضعیت سید جلال حسینی و ماهینی مبهم است، اما مصدومیت وحید امیری، هافبک ملی پوش پرسپولیس جدی نیست و می‌تواند مقابل سایپا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شد او در فوتبال درون تیمی در ترکیه مصدوم شده، اما جدی نیست و می‌تواند در تمرینات و بازی‌های دوستانه حضور یابد. البته به احتمال زیاد کالدرون در این رقابت ها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در ترکیب قرار می دهد تا شناخت کافی از بازیکنانش پیدا کند.

خبر دیگر اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند و پس از منتفی شدن حضور هاسکیچ و ... گفته می‌شود، فرانکو دی سانتو آرژانتینی که سابقه بازی در چلسی انگلیس، ویگان، شالکه، وردربرمن و رایو وایکانو را دارد گزینه جدید پرسپولیسی‌ها است.

این مهاجم ۳۰ ساله اکنون بدون تیم است و هموطن کالدرون محسوب می‌شود، اما ارزش ۲ میلیون یورویی در سایت ترانسفرمارکت و قیمت بالای او شاید سبب شود تا پرسپولیسی‌ها از خرید او صرف نظر کنند. دی سانتو در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ برای تیم ملی کشورش هم بازی کرده و از افتخارات او می‌توان به قهرمانی‌های جام حذفی همراه با چلسی و ویگان اشاره کرد.

کالدرون مُصِر است تا پرسپولیسی‌ها این بازیکن را جذب کنند، اما قیمت او گران است و سرخپوشان برای جذب مهاجم قیمتی تا ۵۰۰ هزار دلار را در نظر گفته اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فولاد پرسپولیس سایپا ملی پوش بازی فوتبال ترکیه رقابت چلسی تیم ملی جام حذفی دلار انگلیس پرسپولیس سایپا فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی