Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@02:31:12 GMT

شیرینی اینترنتی نخرید مجوز ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۶۴۶

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی نوشت: فروشگاه‌های مجازی عرضه کیک و شیرینی، هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند.

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی اظهار کرد: فروشگاه‌های مجازی عرضه کیک و شیرینی، هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با بیان اینکه نظارتی بر این فروشگاه‌های زنجیره‌ای از سوی اتحادیه‌ها وجود ندارد تصریح کرد: نامه‌ای به پلیس فتا و وزارت صمت، داده شده، اما آنها هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. ما مخاف این امر نیستیم که فعالیت اینترنتی وجود داشته باشد، اما مخالفیم که فروشگاه‌ها بدون مجوز در حال فعالیت هستند.

بهره‌مند در ادامه از قیمت شیرینی‌های پرمصرف در بازار خبر داد و اظهار کرد: شیرینی‌ تر ۲۶ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۱ هزار تومان، شیرینی زبان (پاپیون) ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی یزدی ۱۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی یادآوری کرد: اتحادیه در زمینه ورود واحدهای صنفی به فضای مجازی و فناوری‌های به‌روز تاکید ویژه‌ای داشته و خواسته شده واحدهای صنفی به طور مستقیم از فناوری‌های روز استفاده کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی بیان کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹-۶۶۹۴۴۴۱۱ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان