Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- دنیز آیتکین، یکی از داوران قدیمی فوتبال آلمان است اما نام او پس از دیدار برگشت بارسلونا-پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2016/17 بر سر زبان ها افتاد. بارسلونا در آن بازی طی یک کامبک تاریخی با نتیجه 6-1 برنده شد. پس از این دیدار، انتقادات زیادی نسبت به نحوه قضاوت آیکتین مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیتکین در مصاحبه ای با بیلد گفت:

شاید من هیچ دیداری را بدون نقص و به شکل فوق العاده، داوری نکرده ام اما نزدیک به 1000 بازی را قضاوت کرده ام. شما بعد از بازی ها متوجه می شوید که آیا در مورد پیش آمدن یک اتفاق در طول بازی خوش شانس بوده اید یا نه. گاهی اوقات نیز بابت اینکه اتفاق مهمی در بازی پیش نیامده تا به داور آسیب بزند، حس خوش شانس بودن به شما دست می دهد.

از او در مورد بزرگترین اشتباه دوران داوری اش پرسیده شد. "آیا بزرگترین اشتباه دوران حرفه ای شما به دیدار برگشت بارسلونا-پاری سن ژرمن مربوط می شود؟"؛ آیتکین بدون اشاره به آن بازی افزود:

به خاطر دارم که چند سال پیش یک ضربه پنالتی روی مارکو رویس نگرفتم. در آن زمان او هنوز عضو مونشن گلادباخ بود و آنها با این تصمیم من، بازی را واگذار کردند. این اتفاق تا مدت ها به من آسیب زد. طرفداران گلادباخ دائماً مرا تهدید می کردند و این اتفاق به شدت در رسانه ها بزرگ شد. البته برای من یک درس مهم و تجربه ارزشمند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لو هاور امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لو هاور

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748357

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد