Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:27:01 GMT

اسناد مربوط به آیت‌الله کاشانی و مصدق سوخت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۹۷۱۵

سردفتر ۳۹ تهران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در میدان حسن‌آباد گفت: بیش از ۷۰۰ دفترخانه در این حادثه از بین رفته است و اسناد ارزشمندی از جمله سند‌های مربوط به آیت‌الله کاشانی و مصدق نیز طعمه حریق شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علیرضا پناهی بدون اشاره به علت وقوع این آتش سوزی، اجرای طرح ثبت الکترونیک اسناد را گام بسیار مهمی برای حفاظت اسناد مردم دانست و از اینکه این طرح بطور کامل اجرایی نشده است، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد دفاتر قدیمی در تهران و کل کشور را قابل توجه دانست و افزود: خطر بروز حریق و آتش سوزی همیشه وجود دارد.

پناهی خاطرنشان کرد: هرچند با اجرایی شدن ثبت اسناد الکترونیک دغدغه از بین رفتن اسناد و مدارک مردم از بین رفته است، اما همچنان از رئیس جدید سازمان ثبت درخواست می‌کنیم، اسکن دفاتر ثبت اسناد رسمی را در دستور کار این سازمان قرار دهد.

سردفتر ۳۹ تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه در میدان حسن‌آباد، تعداد دفاتر جاری این دفترخانه را که در این حادثه از بین رفته است بیش از ۷۰۰ دفتر برشمرد و گفت: علاوه بر این تعداد، اسناد ارزشمندی از جمله سند‌های مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: میدان حسن آباد آتش سوزی دفترخانه ها اسناد اسناد قدیمی حمید بقایی طرح مسکن اقساطی کمیته امداد مرتضی بختیاری نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی پرویز فتاح سید جواد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است. - اخبار استانها -

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

آتش سوزی در کلوپ شبانه استانبول 15 کشته بر جای گذاشت

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری