Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشیاری و اقدام به‌موقع یک پیرزن سارق زورگیر را به دام انداخت.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۲۱ جمعه (۲۸ تیرماه) پیرزنی با کلانتری شهدا تماس گرفت و اعلام کرد که راننده و مسافر یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد زورگیری از وی را داشتند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری به‌سرعت به محل اعلامی اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران در محل، پیرزنی به آنان مراجعه و اعلام کرد که در خیابان سوار بر یک خودروی پراید مسافربر شده و پس از طی مسافتی کوتاه، مردی نیز به عنوان مسافر سوار بر خودروی سواری شده است اما مدتی بعد در حوالی میدان شکوفه مسافر، سلاح سردی را زیر گردنش قرار داده و با تهدید از وی خواسته تا کیفش را تحویل بدهد اما پیرزن درحالی که به شدت ترسیده بود از این کار امتناع و تنها شروع به جیغ زدن کرده که درپی آن راننده، خودرو را متوقف و این زن را به بیرون از ماشین انداخته و متواری شده است.

با توجه به اینکه پیرزن موفق شده بود پلاک خودرو را هنگام فرار متهمان حفظ کند، این شماره پلاک در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و پس از ساعتی ماموران موفق شدند خودروی سواری پراید را متوقف و راننده آن را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. با انتقال این فرد، شاکی وی را مورد شناسایی قرار داد و متهم نیز درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را رسیدن به مال هنگفت از طریق کیف پول پیرزن معرفی کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای متهم دستگیر شده به اتهام سرقت و زورگیری پرونده‌ای تشکیل و با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر جرائم به پلیس آگاهی ارجاع شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم دوم نیز که به عنوان مسافر سوار بر خودرو شده بود، در حال انجام است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هوشیاری پیرزن مسافربرنما دام حمید بقایی طرح مسکن اقساطی کمیته امداد مرتضی بختیاری نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی پرویز فتاح سید جواد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا