Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازولا در حالی به تراکتور پیوست که کوهی از تجربه را با خود به همراه آورده، این بازیکن در 10 لیگ و تورنمنت مختلف در سطح جهان فوتبال بازی کرده است.به گزارش بلاغ،مازولا به عنوان وینگر برزیلی که سابقه درخشانی در لیگ برزیل و برخی از تیم‌های شرق آسیا دارد توانسته در 183 بازی 34 گل و 27 پاس گل به نام خود ثبت کند، به تعبیری دیگر مازولا در 61 گل‌ تأثیر مستقیم داشته باشد که آمار بسیار خوبی برای یک وینگر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا در هشت می سال 1989 در یکی از شهرهای ایالت سائوپائولو برزیل متولد شده است. این بازیکن، فوتبال حرفه‌ای خود را از یکم آگوست سال 2009 در تیم دوم باشگاه پرآوازه سائوپائولو آغاز کرده و خیلی سریع توانسته به تیم اول سائوپائولو راه یابد.

باشگاه سائوپائولو با دادن قرضی مازولا به باشگاه‌های مختلف از قبیل پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن، گرین تاون، پورتیمونز پرتغال و ... از این استعداد جوانش سال‌ها درآمدزایی کرده است تا اینکه در نهایت سال 2016 این بازیکن برزیلی به تیم هنگ فنگ چین با رقم 800 هزار یورو منتقل شد.

وی فوتبالش را در تیم‌های جون بوک موتورز کره و سائو بنتو برزیل ادامه داده است و امسال نیز به جمع شاگردان مصطفی دنیزلی اضافه شده تا چالشی جدید در غرب آسیا را آغاز کند.

مازولا در حالی امروز  به تراکتور پیوست که کوهی از تجربه را با خود به همراه آورده، این بازیکن در 10 لیگ و تورنمنت مختلف در سطح جهان فوتبال بازی کرده است.

وی در 183 بازی که تاکنون انجام داده، توانسته 34 گل و 27 پاس گل به نام خود ثبت کند، به تعبیری دیگر مازولا در یک سوم بازی‌هایی که انجام داده روی یکی از گل‌های تیمش تأثیر مستقیم داشته است.

این بازیکن که توانایی بازی با هر دو پای راست و چپ را دارد در پست‌های مختلفی همچون مهاجم، وینگر راست، وینگر چپ، هافبک راست، هافبک تهاجمی و مهاجم سایه به کار گرفته شده است؛ با این حال طبق آمار، این بازیکن در 18 بازی که به عنوان هافبک راست بازی کرده توانسته هفت گل و دو پاس گل ثبت کند که آمار بسیار خوبی برای یک هافبک که دور از دروازه است، به شمار می‌رود.

اوج عملکرد مازولا به زمانی بر می‌گردد که پیراهن تیم هنگ فنگ چین را بر تن می‌کرد، مازولا در 28 بازی با پیراهن این تیم چینی 14 گل و 4 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

 باتوجه به تکنیک بالا، سرعت خوب و هوش بالای وی در فضاسازی مناسب برای سایر هم تیمی‌هایش در امر گلزنی، مصطفی دنیزلی بعد از تماشای بازی 100 بازیکن در نهایت از مدیریت باشگاه برای جذب این بازیکن برزیلی درخواست کرد. 

تجربه نشان داده بازیکنان خارجی که در تیم‌های مختلف توسط دنیزلی جذب شدند، همواره عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به نوعی این سرمربی با تجربه، استعداد خاصی در کشف بازیکنان خارجی دارد.

این فصل تراکتوری‌ها امیدوار هستند با اضافه شدن این وینگر تکنیکی در کنار سایر نفرات هجومی این تیم خط آتش قدرتمندی را تشکیل دهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)