Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:21:35 GMT

شهرداری تبریز برای فروش تیم والیبال فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۰۵۳

شهرداری تبریز برای فروش تیم والیبال فراخوان داد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این فراخوان آمده است: شهرداری تبریز در راستای سیاست های ابلاغی و به منظور توسعه ورزش همگانی، سهمیه لیگ برتری تیم والیبال بزرگسالان خود را با شرایط اعلامی از سوی هیات مربوطه واگذار می کند و متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۹۸/۵/۵ به دفتر سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم والیبال شهرداری تبریز همواره یکی از قدرت های مسلم والیبال ایران به شمار می رفت و در سال های اخیر رتبه های سوم تا پنجم لیگ برتر را نیز به دست آورده بود و هر هفته بازی های این تیم در لیگ برتر خیل عظیم هواداران جوان و نوجوان این رشته مهییج را به سالن ها می کشاند.

اقدام اخیر شهرداری در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز صورت می‌گیرد که بر اساس آن هرگونه فعالیت حرفه ای مدیریت شهری در حوزه ورزش ممنوع اعلام شده است، اما این تصمیم شورا با مخالفت شدید شهروندان تبریزی و ورزش دوستان آذربایجانی مواجه شده است.

واگذاری تیم های تحت پوشش شهرداری تبریز در حالی صورت می‌گیرد که در رشته ها و رده های مختلف باشگاهی کشور، شهرداری های ایران تیم داری کرده و صاحب عناوین متعددی می شوند.

به گزارش ایرنا، باشگاه شهرداری تبریز در دهه ۱۳۶۰ با تلاش های خستگی ناپذیر تعدادی از پیشکسوتان ورزش استان پایه ریزی شد و علاوه بر فوتبال، این باشگاه در رشته هایی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال، دوچرخه سواری، شطرنج، دو و میدانی، ورزش های رزمی، فوتسال، شنا و ورزش های سه گانه در رده های مختلف سنی و دو قسمت بانوان و آقایان تیمداری کرده است.

حضور چندین دوره تیم فوتبال شهرداری در لیگ برتر، قهرمانی تیم بسکتبال در لیگ برتر، کسب مقام سومی والیبال و چندین عناوین ملی و بین المللی از سوی ورزشکاران دوچرخه سواری و رزمی در کارنامه زرین شهرداری در ورزش قهرمانی است.

کارشناسان ورزش بارها هشدار داده اند که اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در واگذاری تیم های تحت پوشش خود، ضمن ایجاد نارضایتی در بین مردم، موجبات به وجود آمدن ناهنجاری های فرهنگی، اجتماعی در سطح شهر خواهد شد.

۳۰۳۸/‏۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آماده‌سازی و ساماندهی مجموعه تاریخی و گردشگری مقبره‌الشعرا تا قبل از آغاز تعطیلات تابستانی و شروع فصل گردشگری با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای ساماندهی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: این مجموعه به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری هر ساله در ایام تابستان پذیرای گردشگران است در این راستا شهرداری منطقه تلاش ۱۰ می‌کند تا با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این مسیر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: ارائه این خدمات، خاطره خوب از سفر به تبریز را در ذهن میهمانان ثبت خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته این منطقه در خصوص پیاده‌محورسازی مجموعه تاریخی فرهنگی پروژه مقبره‌الشعرا تفرجگاه اندیشه گران، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای سنگفرش بهسازی و مناسب‌سازی صحن جنوبی مرکزی مقبره الشعرا، ضلع شرقی، غربی و جنوبی پیرامون موزه احد حسینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر و سنگ کوبیک و مطابق با معماری مقبره‌الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰ اجرا شده است.

زارعی ادامه داد: بعضی نواقص جزئی در قسمت‌های سازه‌ای، ورودی مقبره‌الشعرا، جداره‌سازی، بدنه‌سازی و تکمیل آب‌نما و زیبایی بصری صحن جنوبی آغاز شده و این مجموعه فرهنگی و گردشگری پس از دو دهه رکود آماده میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: احداث سوغات‌سرا با اعتبار افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال، جدیدترین اقدام شهرداری منطقه در این مجموعه است که امکان معرفی و حمایت از صنایع‌دستی و هنری تبریز را فراهم می‌کند که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن توسط عوامل عمرانی منطقه در حال انجام است.

کد خبر 747842

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟