Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@19:17:02 GMT

ضربه بزرگ تراکتور به استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۲۰۸

 روزبه چشمی تمام سعی خود را به خرج داد تا فوتبالش را در یکی از کشورهای خارجی و حتی عربی ادامه دهد اما این بازیکن با هیچ باشگاهی در خارج از ایران به توافق نرسید و یک‌سری اتفاقات هم دست به دست هم داد تا این ستارۀ ملی‌پوش از استقلال هم جدا شود.

اخبار ورزشی- اکنون تراکتور تبریز هم از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را کرده و با تانک آبی‌پوشان وارد مذاکره شده تا بتواند فصل آینده چشمی را در ترکیب خود در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوجه به قدرت مالیِ پرشورها و درخواست مالیِ بالای چشمی تراکتور را باید تنها تیمی دانست که می‌تواند چشمی را به خدمت بگیرد.

  پس با این حساب این بازیکن جنگنده را باید یکی از ستاره‌های پرشمار تبریزی‌ها در فصل ینده بدانیم. هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا در چند روز آینده اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و یا به احتمال بسیار زیاد چشمی پیراهن قرمز تراکتور را برتن خواهد کرد.

بیشتر 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال تراکتور روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!