Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه اعلام کردند که داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا پایان ماه جاری میلادی به منظور پیشبرد "معامله قرن" به خاورمیانه سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، یک مقام دولتی آمریکا که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به منظور پیشبرد کارگاه اقتصادی بحرین و طرح صلح خود برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" پایان ماه جاری میلادی به خاورمیانه سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع به جزئیات این سفر اشاره نکرد.

طبق گفته منبع مذکور، در این سفر جیسون گرینبلات، فرستاده رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه و برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران کوشنر را همراهی خواهند کرد.

همچنین شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی درباره این سفر گزارش داد که کوشنر ظرف روزهای آتی به منظور پیشبرد و بررسی طرح صلح کاخ سفید به اراضی اشغالی، عربستان، اردن، مصر، امارات و قطر سفر خواهد کرد.

این شبکه اعلام کرد که موعد اعلام بخش سیاسی معامله قرن بر انتخابات رژیم صهیونیستی تأثیر می‌گذارد و گرینبلات اخیرا گفت که امکان مطرح کردن بخش سیاسی این طرح پیش از انتخابات اسرائیل وجود دارد اما احتمالا پس از این انتخابات اعلام شود. تا بدین لحظه هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده و ترامپ کسی است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

این شبکه صهیونیستی به نقل از یک مقام آمریکایی، هدف از این سفر را ادامه ارتباط‌ها با رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه درباره بخش اقتصادی معامله قرن اعلام کرد.

شبکه ۱۳ اسرائیل در ادامه گزارش خود آورده است: آمریکایی‌ها تمایل دارند تا در جریان این سفر صندوق بین‌المللی که از بخش اقتصادی معامله قرن حمایت مالی می‌کند را تروج دهند.

این شبکه همچنین فاش کرد که کوشنر هفته گذشته با خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در واشنگتن دیدار و در این دیدار پیشنهاد صندوق بین‌المللی را مطرح کرد و طرف بحرینی نیز با این پیشنهاد موافقت کرده است و کوشنر در حال حاضر به دنبال جلب رضایت دیگر کشورهای عربی است.

این سفر پس از گذشت حدود یک ماه از برگزاری کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از معامله قرن انجام می‌شود که به دلیل عدم حضور مقامات فلسطینی با شکست مواجه شد؛ مسأله‌ای که خود کوشنر نیز در سخنانی به آن اذعان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن جارد کوشنر فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان