Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار هادی‌شهر از کسب درآمد بیش از 65 میلیارد ریالی شهرداری هادی‌شهر در سال 97 خبر داد. محمدجواد اسماعیل‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با ارائه گزارش عملکرد شهرداری هادی‌شهر اظهار کرد: شهرداری هادی‌شهر با توجه به بودجه 57 میلیارد و 500 میلیون ريالی سال گذشته، در سال ۹۷ مبلغ 65 میلیارد و 197 میلیون ريال درآمد قطعی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۳۸ درصد سهم هزینه‌های جاری و ۶۲ درصد سهم هزینه‌های عمرانی بوده است که در قالب تعریض و بازگشایی معابر به همراه اصلاح شبکه برق، ساماندهی و جمع‌آوری آب‌های سطحی، زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت معابر، پیاده رو سازی معابر، اجرای دیوار حفاظتی، بهسازی پل ولیعصر(عج)، احداث غسالخانه، اقدامات ترافیکی،  رنگ‌آمیزی و زیباسازی، توسعه و نگهداری فضای سبز و غیره هزینه شده است.

شهردار هادی‌شهر تصریح کرد: سهم درآمد پایدار در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ به ترتیب ۲۱، ۲۵ و ۳۱ درصد از کل وصولی شهرداری بوده و روند رو به رشد داشته است که امیدواریم این روند با پیگیری مستمر در وصول عوارض نوسازی و بهای خدمات، استفاده از ظرفیت فضاهای تبلیغاتی، اجرای پروژه‌های درآمدزا اعم از طرح گردشگری سد آرمیچکلا و غیره در سال ۹۸  ادامه پیدا کند.

اسماعیل‌تبار ادامه داد: بودجه سال ۹۸ بر مبنای ۶۰ میلیارد ریال تهیه شده و با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اتمام پروژه‌های نیمه تمام، دستور کار اصلی شهرداری در امسال است.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری پل دوم هادی شهر، ادامه دیوار حفاظتی خیابان ساحل، اگوکشی و ساماندهی آب‌های سطحی شرق اتوبان امام رضا(ع) و غسالخانه از مهمترین پروژه‌هایی هستند که در دستور کار شهرداری هادی‌شهر قرار دارند و امیدواریم تا اول آبان همزمان با روز هادی شهر شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

شهردار هادی‌شهر در پایان گفت: تعامل سازنده بین شهروندان و شهرداری در زمینه‌هایی مانند پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات، کاهش حداقلی در تولید زباله و مشارکت در طرح تفکیک زباله از مبدا، تعریض و بازگشایی معابر، خودیاری در بهسازی کوچه‌ها یا پروژه‌های خاص، احساس مسئولیت در نگهداری فضای سبز و مبلمان شهری و غیره می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های شهری مبنای توسعه پایدار هادی‌شهر باشد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان‌ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان‌های شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان‌ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به جای لامپ‌های گازی بر اساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای در بوستان‌ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص جمعیتی، تأمین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی‌دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ‌های کم‌مصرف همچنان در حال اجرا است.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 751494

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی