Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@22:26:59 GMT

ترکیب موردنظر استراماچونی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۰۴۹۵

ترکیب موردنظر استراماچونی مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها از روزی که استراماچونی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، تمرینات پرفشار و منظمی را پشت سر می‌گذارند و دوران بدنسازی این تیم با جدیت پیگیری می‌شود. آبی‌پوشان پایتخت در حال حاضر نزدیک به یک ماه است که زیرنظر استراماچونی و دستیارانش تمرین می‌کنند و در این مدت چهار بازی دوستانه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن‌ها در ترکیه هم اردویی ۱۰ روزه برگزار کردند و پس از بازگشت به ایران، دوباره تمریناتشان را از سر گرفتند.

استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم به مانند پارسال نتوانست با تغییرات کم خودش را آماده کند و بازیکنانی مانند سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، پاتوسی، ایسما، منشا، روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر و... از این تیم جدا شدند. البته در بین آن‌ها بازیکنانی بودند که نتوانستند نظر استراماچونی را جلب کنند و با نظر سرمربی تیم از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

پس از این آمد و رفتن‌ها و جذب چند بازیکن جدید، آندره‌آ استراماچونی در چهار بازی دوستانه‌، بازیکنانش را محک زد و از ترکیب‌هایی استفاده کرد که تاحدودی در همه بازی‌ها یکسان بود و به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی استقلال با چند تغییر به ترکیب ایده‌آلش رسیده است.

او در خط یک از حسین حسینی استفاده کرده و به نظر می رسد او مرد شماره یک آبی ها در لیگ نوزدهم خواهد بود. همچنین در خط دفاعی سیاوش یزدانی، وریا غفوری، زکی پور و محمد دانشگر حضور خواهند داشت و  در خط میانی هم مسعود ریگی، رضا آذری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی مردان سرمربی ایتالیایی هستند .

در خط حمله با کنار گداشتن روح الله باقری، مرتضی تبریزی و دیاباته مردان استراماچونی خواهند بود و می توان به آنها سجاد آقایی را هم اضافه کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده