Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الهه عرب‌عامری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: وزارت ورزش تشخیص داد تا به عنوان سرپرست فدراسیون اسلامی ورزش زنان فعالیت کنم. وزیر ورزش معتقد است که فضا برای بازسازی این فدراسیون مهیا شده است.

وی ادامه داد: بنابراین محلی را برای راه اندازی مجدد این فدراسیون در باشگاه انقلاب در نظر گرفتیم و تا آخر شهریور کار را از سر خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب عامری درباره اهداف این فدراسیون یادآور شد: زنان مسلمان در هر جای دنیا در رشته‌های مختلف می‌توانند فعالیت‌های خود را در قالب حمایت این فدراسیون انجام دهند.

الهه عرب عامری در ۲۳ دی ۱۳۹۷ با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون اسلامی ورزش زنان انتخاب شد. وی پیش از این نایب رییس فدراسیون فوتبال بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند