Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در نشستی با موضوع ساماندهی مجتمع‌های بین راهی در راهداری، حمل و نقل استان سمنان با تأکید بر اهمیت وجود این گونه تأسیسات زیربنایی و نقش مهم و بسزای آنها در پیشگیری و کاهش حوادث جاده‌ای تصریح کرد: ۵۸ موافقت اصولی احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در استان سمنان صادر شد، که از این بین ۳۰ مجتمع در حال بهره برداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۲ مجموعه خدمات رفاهی بین راهی در سراسر استان سمنان در حال ساخت است، افزود: شش مجموعه خدماتی رفاهی نیز در حال طی مراحل اداری واگذاری زمین، تأمین زیرساختها و تهیه نقشه هستند که در صورت بهره برداری می‌توانند ظرفیت‌های خوبی برای استان محسوب شوند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان با تاکید بر ظرفیت مناسب مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای اشتغالزایی و نیز ایجاد امنیت و آسایش در جاده‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۵ مجتمع در حال ساخت در استان پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند، با افتتاح فاز یک آنها، تعداد مجتمع‌های در حال بهره برداری در استان رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت.

منصور کیایی با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ تعداد مجتمع‌های خدماتی فاهی درحال بهره برداری رتبه ۱۱ کشور را داراست، ابراز کرد: راه‌های استان غالباً بدون جاذبه بصری و خسته کننده هستند و لذا این مجتمع‌های رفاهی دارای اهمیتی فراوانند.

کد خبر 4672767

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد

دریافت 32 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کاروان حج عمره مفرده استان سمنان پس از حدود ۹ سال وقفه از شاهرود عازم سرزمین وحی شدند. بخش‌هایی از بدرقه باشکوه اولین کاروان اعزامی استان به مکه مکرمه که در ترمینال مسافری شاهرود صورت گرفته توسط علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر به تصویر کشیده شده که با هم می‌بینیم.

در این فیلم قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان درباره نحوه اعزام کاروان‌ها توضیح می‌دهد. همچنین پای صحبت حجت الاسلام حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود و روحانی اعزامی این کاروان نیز می‌نشینیم.

کد خبر 6088820

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی