Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی کشور با بیان اینکه مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند گفت: فردی هست که ۱۰ میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند و باید جلوی این کار گرفته شود. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی کرمی صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمان با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار داشت: بیش از 40 سال در حوزه سلامت به دنبال ریشه‌ها بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینکه بیماری در دنیا در حال افزایش است، گفت: متاسفانه بیماری‌هایی چون نازایی و سرطان در دنیا زیاد شده و استرس افزایش پیدا کرده است.

این استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی کشور با اشاره به اینکه تحصیلاتم را در آن‌طرف دنیا انجام دادم و چیزهایی از آنجا می‌دانم که دانستن آن بد نیست ادامه داد: ریشه بیماری‌ها در اختلال سبک زندگی است.

وی با بیان اینکه قرآن و ائمه اطهار سبک زندگی را به ما آموزش دادند و از این سبک باید استفاده کنیم تصریح کرد: دشمن 70 سال است که طب سنتی و سبک زندگی را از ما گرفته و داروهای شیمیایی را تحویل ما داده است.

کرمی با اشاره به اینکه معده مرکز بیماری‌هاست و استفاده نادرست از غذاهاست که بیماری‌ها را ایجاد می‌کند گفت: علت بیماری این است که در حدیث آمده تا گرسنه نشدی غذا نخور و البته هر چیزی را هم نخور.

وی با بیان اینکه استفاده نوشیدنی داغ در ظرف یکبارمصرف بیماری‌های سخت و نازایی برای انسان به‌وجود می‌آورد افزود: بعد ما همین کار را در هیئت‌های مذهبی که هدف نابودی دشمن است انجام می‌دهیم و انقلابی‌ها و مذهبی‌هایمان را به دست خودمان نابود می‌کنیم.

این چهره برجسته عرصه دفاع زیستی کشور با تاکید بر اینکه امروز وقت حرف زدن گذشته و باید عمل کنیم تصریح کرد: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند و از روغن نباتی که می‌خوریم تا سایر موادی که مصرف می‌کنیم به سلامت ما ضربه می‌زند.

تذکر نمایندگان به وزیر کشاورزی برای برخورد قاطع با مافیای تراریخته در ایرانجلسات یواشکی درباره «تراریخت» / حجتی به مردم پاسخ دهد«بذرهای نابودی»؛ روایتی از پشت پرده محصولات تراریخته در جهان

وی با بیان اینکه با تن سالم است که می‌توانیم به اسلام خدمت کنیم و با تن بیمار هیچ کار نمی‌توانیم انجام بدهیم و دشمن به دنبال همین است گفت: واردکننده 63 درصد خوراک دام کشور فقط یکنفر است.

کرمی با اشاره به اینکه در نان رضوی یک قطره روغن تراریخته نیست و در آستان قدس در حال تغییر و متحول شدن صنایع غذایی هستیم افزود: بیمارستان می‌سازیم و هر روز تعداد آن را اضافه می‌کنیم اما به ریشه فکر نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه سند 2030 سند نابودی سبک زندگی مردم ایران بود و دشمن به‌خوبی در حال تغییر سبک زندگی ماست عنوان کرد: فردی هست که 10 میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند و باید جلوی این کار گرفته شود.

این استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی با اشاره به اینکه سم و کود از محصولات کشاورزی باید کم شد و محصول ارگانیک مصرف کنیم افزود: مصرف غذای سالم باید در کشور فرهنگ‌سازی شود و اولویت امروز است.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مواد غذایی قند پنهان دارند

این مواد غذایی قند پنهان دارند

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟