Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شیرخانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مهم ترین اولویت و سیاست این شرکت فراهم کردن امکان دسترسی آسان و غیر حضوری مشتریان به خدمات است.

وی افزود: بر این اساس ابتدا باید زیر ساخت های لازم برای این مهم فراهم گردد که در این خصوص یکی از اساسی ترین آنها ثبت اطلاعات مشتریان از جمله شماره تلفن مستاجران و مالکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام تاکید کرد: مردم می توانند با مشاهده اوراق هویتی مامورین قرائت این شرکت و حصول اطمینان شماره خود را در اختیار ایشان قرار دهند.

شیرخانی با اشاره به اینکه با الکترونیکی شدن قبوض برق در طول سال صرفه جویی در بحث هزینه های این شرکت صورت می گیرد، گفت: در این فرآیند، گام‌های مختلفی پیش بینی شده که با اجرای مرحله به مرحله آن، فرآیند را در یک دوره زمانی مشخص کامل خواهد شد.

به گفته وی اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فرآیند حذف قبوض کاغذی، یکی از برنامه‌های شرکت توانیر به شمار می‌رود که در برخی استان‌ها به شکل آزمایشی شروع شده است.

تعداد کل مشترکین برق استان ۵۸۵ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که اکثریت آن متعلق به مشترکان خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

۳۰۳۲/‏۶۰۳۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور