Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول موسایی دیشب در جلسه هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در خصوص ساماندهی گورستان ستارخان با بیان اینکه شهدا مظهر و نماد مقاومت کشور هستند گفت: مقبره شهدای مدفون در قبرستان ستارخان باید به نحو شایسته مقاوم سازی و مسقف شوند.

وی با اشاره به تجربه مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت گفت: این تجربه بسیار خوبی است که می‌توانیم با استفاده از آن در مدت زمان بسیار کوتاه این اقدام را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شهردار تبریز افزود: تمام اقدامات ما باید در راستای حفظ ارج نهادن به مقام شامخ شهدا باشد و بر همین مبنا طرح‌های اولیه این پارک تغییر کرد.

موسایی در ادامه این جلسه با بیان اینکه بقیه قبرهای موجود در این قبرستان نیز با یک طرح مصوب ساماندهی می‌شوند، گفت: تجربه‌های گذشته در خصوص درخواست برای نبش قبر و انتقال به جایی دیگر موفق نبود و بر همین مبنا تصمیم گرفته شد که قبرهای موجود نیز در همین محل ساماندهی شود.

وی ساماندهی قبرستان ستارخان را یکی از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه ۱۰ دانست و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار صورت گرفته این قبرستان در ۶ ماه ساماندهی شود.

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه در دو سال اخیر مبنای کار شهرداری فاصله گرفتن از پروژه‌های ویترینی است اظهار داشت: تلاش کردیم در این دوره مدیریت شهری پروژه‌هایی اجرا شود که بتواند مشکلات شهروندان را حل کند.

موسایی ادامه داد: احداث پارک در مناطق مختلف می‌تواند به ایجاد نشاط و شادابی در شهر کمک قابل توجهی کند.

وی گفت: بر همین اساس در دو سال اخیر برای احداث چند پارک، زمین‌هایی با کاربری مسکونی به کاربری فضای سبز تبدیل شده که در تمام ادوار شهرداری بی سابقه است.

کد خبر 4672809

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدا تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به‌عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن است.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در بر می‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرامستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از احداث، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد