Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جمعی از ناظران کشاورزی از استان‌های مختلف در مقابل وزارت جهاد کشاورزی حضور یافتند.

ناظران کشاورزی می‌گویند: از سال 82 در بدنه وزارتخانه مشغول به کار هستیم و هر کدام از ما سال‌ها سابقه کار و تخصص داریم؛ اما متاسفانه هیچ قانونی برای جذب ما در وزارتخانه و عقد قرارداد دائم ندارند؛ این شرایط، برای ما ناگوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارکنان که قراردادی هستند و به صورت «قرارداد محصول» با وزارت جهاد کشاورزی کار می‌کنند، می‌گویند: با توجه به نوع محصول، قرارداد داریم؛ گاهی دو ماه در سال، گاهی 5 ماه و گاهی هم بیشتر اما هیچ چشم‌انداز روشنی در مقابل ما وجود ندارد.

آنها ادامه دادند: اکنون خواسته ما، جذب و استخدام است. در شرایطی که کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی را قرار است در خود وزارتخانه جذب کنند، چرا برنامه‌ای برای جذب ما ناظران ندارند؟!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ناظران کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند