Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:59:28 GMT

حضور غیرمنتظره ترامپ در یک مراسم عروسی!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۵۱۴

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که اغلب روز‌های یکشنبه برای ورزش گلف به باشگاه خود در نیوجرسی می‌رود، شب گذشته با حضور غیرمنتظره در مراسم عروسی که در این باشگاه برگزار شده بود باعث شگفتی میهمانان حاضر در مراسم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ویدئویی که از این مراسم در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است عروس و داماد که مراسم ازدواجشان را در سالن «بدمینیستر» باشگاه گلف ترامپ در نیوجرسی برگزار کرده بودند با مشاهده رئیس جمهور آمریکا در بخش پذیرش با عجله به سوی او رفته و از او خواستند برای لحظاتی به آن‌ها محلق شود. 

داماد در مصاحبه با سی ان ان گفت حضور رئیس جمهور آمریکا در مراسم ازدواجشان کاملا ناگهانی و شگفت‌آور بود. 

ترامپ اغلب تعطیلات آخر هفته را در باشگاه گلف نیوجرسی سپری می‌کند. او یکشنبه شب به واشنگتن بازگشت.

سالن باشگاه گلف ترامپ یکی از مکان‌های مجلل برای برگزاری مراسم‌های رسمی است. پیش از این در سال ۲۰۱۷، ترامپ در مراسم ازدواج زوج دیگری نیز حضور غافلگیرانه‌ای داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج رئیس جمهور آمریکا رسانه کنگره آمریکا واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا