Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال تورنمنت شیراز امروز بین دو تیم از استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت تدارکاتی شیراز از روز جمعه در این شهر با حضور 4 تیم فجرسپاسی، شاهین بوشهر، پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان آغاز شد و در دو مسابقه ابتدایی این مسابقات تیم های استان بوشهر موفق شدند با شکست حریفان راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارس جنوبی و شاهین در حالی به فینال تورنمنت شیراز رسیده اند که این مسابقه برای هواداران فوتبال در استان بوشهر جذابیت زیادی خواهد داشت. بی تردید از آنجایی که مسافت شهرستان جم تا شیراز هم زیاد نیست عصر امروز هوادارانی از استان بوشهر برای تماشای فینال تورنمنت راهی شیراز خواهند شد و همین موضوع حساسیت این بازی دوستانه را افزایش می دهد.


پارس جنوبی و شاهین اگرچه هردو از استان بوشهر هستند اما هواداران دو تیم کری های متعددی با هم دارند و قطعا در بازی امشب نیز این مساله ادامه خواهد داشت.


گفتنی است؛ بازی فینال مسابقات چهارجانبه شیراز ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود. همچنین تیم های فجرسپاسی و گل گهر نیز در مسابقه رده بندی از ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر می روند.

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)