Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف ایلغمی روز دوشنبه در جلسه شورای شهر هشترود خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین معضل حال حاضر شهرداری هشترود نداشتن در آمد پایدار، وجود سگ‌های ولگرد در شهر و سد معبر می‌باشد که چندین سال است حل نشده است.

وی با انتقاد از عدم اختصاص قیر رایگان در زمان مقرر به شهرداری هشترود، اظهار کرد: اگر قیر اختصاص یافته به شهرداری شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر به موقع به دست شهرداری‌ها برسد عوامل شهرداری می‌توانند نهضت آسفالت در شهر را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلغمی گفت: شهردار باید ساکن هشترود باشد و رفت و آمد وی به مراغه منع قانونی دارد.

شهردار هشترود نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: وضعیت ورودی‌های شهر اسفناک و مایع آبرو ریزی است و باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

مهدی پورصادق اضافه کرد: شهرداری با مشکلات عدیده ای مانند وصول نشدن مطالبات، نداشتن درآمد پایدار، کم کاری ادارات در پرداخت مطالبات شهرداری، مناسب نبودن پیاده روها، نداشتن پارک مناسب برای مردم و چندین مشکل دیگر روبروست.

وی از ساخت آمفی تئاتر رو باز در پارک شهر خبر داد و گفت: ساخت این مکان فرهنگی ۶۸۰ میلیون تومان هزینه دارد که ۲۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات باز آفرینی شهری و مابقی نیز از محل اعتبارات داخلی و کمک‌های دولتی خواهد بود.

وی ادامه داد: احداث دیواره سنگی، ادامه لایروبی رودخانه، بهبود وضعیت شهری، ایجاد پیاده رو، ساماندهی پیاده روهای موجود، جمع آوری سگ‌های ولگرد، ایجاد کمربند سبز و آسفالت ریزی معابر از اولویت‌های اصلی شهرداری هشترود است.

۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در شهر قم بر اساس آئین‌نامه‌های جدید ترافیکی بازنگری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا خانه زاد یزدی، امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده مورد نیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آئین‌نامه‌های جدید پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسورها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

وی افزود: تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذار شده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 747493

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم