Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:31:15 GMT

کشف ۱۰۰ درصدی تیر اندازی‌های غیر مجاز در دزفول

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۱۸۱۵

کشف ۱۰۰ درصدی تیر اندازی‌های غیر مجاز در دزفول

سرهنگ روح الله گراوندی اظهار کرد: با توجه به وقوع تیراندازی‌های غیر مجاز متعدد در سطح شهرستان دزفول اقدامات سلبی و ایجابی متنوعی در راستای کاهش تیر اندازی‌ها از سوی نیروی انتظامی با مشارکت معتمدان و افراد با نفوذ محلی صورت پذیرفته است.

وی افزود: تیراندازی‌ها به دو صورت رخ می‌دهند، بخش نخست این تیراندازی‌ها در مراسم‌هایی مانند عروسی و عزا بوده و نوع دوم این تیراندازی‌ها به اشخاص از سوی گروه‌ها و افراد صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۱۰۰ درصدی تیر اندازی‌های غیر مجاز در تیرماه سال جاری، عنوان کرد: با انجام طرح‌های مستمر خلع سلاح و پاکسازی نقاط آلوده به جرم شاهد کاهش ۳۲ درصدی وقوع تیراندازی غیر مجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

سرهنگ گراوندی در ادامه کشف ۳۸ اسلحه شکاری، ۳ قبضه اسلحه جنگی و دستگیری ۳۵ نفر از عاملان تیر اندازی‌های غیر مجاز را از دستاورد‌های پلیس دزفول در تیر ماه سال جاری و در راستای مبارزه با تیر اندازی‌های غیر مجاز برشمرد.

وی در پایان از عزم جدی و قاطع پلیس در برخورد با عاملان تیر اندازی و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و افزود: امنیت حق شهروندان است و نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند برابر قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟