Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در واکنش به اظهارات روز گذشته جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام که اتهاماتی را علیه وی مطرح کرده بود، گفت: من آقای رحیمی جهان آبادی را نمی شناختم، در اولین روز تشکیل مجلس دهم که به مرقد حضرت امام (ره) رفتیم، آخر صف نشسته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی آمد کنار من نشست و گفت من رحیمی هستم. گفتم کدام رحیمی؟ گفت نماینده تربت جام. گفتم بفرمایید.

وی ادامه داد: به من گفت آقای کریمی! همه از شما می ترسند و می گویند اگر کریمی به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند، او را رها نمی‌کند. گفتم این اشتباه است، اگر بگویند مردم به کسی در انقلاب گیر بدهند، موتورش را پیاده می‌کنند، درست گفته اند. اگر بنده را هم دست آموز و پرورش یافته این مکتب می‌دانند، آن هم حرف غلطی نیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: دیروز اصل صحبت های آقای رحیمی که بیان کردند این بود «شما چه کاره مملکت هستید که به رئیس جمهور، وزیر و حالا به نماینده مجلس گیر می دهید؟ به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست، نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود».

کریمی قدوسی ادامه داد: اولاً اینکه بنده و شما از رئیس جمهور و وزیر سؤال می کنیم و به کسی ربطی ندارد؛ از وظایف قانونی ماست. الان هم کشور دچار بحران شده و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: آقای رحیمی نه گندم کابل  و نه عدسی مجلس یازدهم را خواهید خورد.

ادامه دارد…

کد خبر 4672903

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جواد کریمی قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت