Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:25:13 GMT

تغییر چهره ورزشگاه پیر قائمشهر (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۲۴۵

ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر با عمری نزدیک به هفتاد سال بازسازی شده و قرار است در لیگ نوزدهم چهره ای تازه از این ورزشگاه پیر ببینیم.

به گزارش"ورزش سه" کمی دیر اما بالاخره قرار است هواداران نساجی به جای نشستن روی سیمان مرطوب ورزشگاه وطنی روی صندلی های پلاستیکی بنشینند و از سرویس های بهداشتی مناسب و تمیز استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان و تیم ها هم در شرایط بهتری قرار است به مسابقه بیایند چرا که رختکن ها بازسازی شده و روند بازسازی نیز رو به اتمام است. البته که متاسفانه چمن این ورزشگاه مصنوعی است و واقعا این سوال بزرگی است که چرا تیم های شمالی کشور با وجود شرایط آب و هوایی خوبی که دارند باید از چمن مصنوعی استفاده کنند.


با این وجود همین میزان تغییرات نیز با وجود آنکه هنوز با سطح استاندارد جهانی فاصله داشته باشد اما می تواند تماشای فوتبال را برای هواداران پرشور نساجی لذتبخش تر و راحت تر از قبل از کند. نساجی یکی از معدود تیم های ایران در فصل گذشته بود که تقریبا در بیشتر بازی هایش در خانه در ورزشگاهی پر از تماشاگر به میدان رفت و با همین پشتوانه آن ها در این ورزشگاه تنها یک باخت و آن ها در هفته های ابتدایی داشتند و دیگر به هیچ حریفی نباختند و از بزرگترین تیم های ایران امتیاز گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم) خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم) بنسو سورال از تجربه بازی در «مست عشق» می گوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد