Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:18:54 GMT

۵ مورد حادثه ناشی از توفان در بیرجند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۴۴۸

۵ مورد حادثه ناشی از توفان در بیرجند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین حادثه افتادن نمای سنگ از منزلی در خیابان محبت مهرشهر بود که ساعت ۹ و ۱۳ دقیقه روز گذشته اعلام شد.

علی حسینی گفت: افتادن نمای آلومنیوم در بلوار شهدای عبادی و نمای سنگ در خیابان حافظ مهرشهر از دیگر حوادثی بود که گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۲ حادثه سقوط درخت روی خودرو در خیابان نیروی هوایی و میدان توحید نیز دیروز اعلام شد که امدادرسانی توسط نیروهای آتش نشانی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز میزان دقیق خسارت‌ها اعلام نشده است گفت: نیروهای آتش نشانی همچنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم گفت: براساس گزارش‌های رسیده از ۱۱ شهرستان استان، توفان تاکنون خسارت قابل توجهی را ایجاد نکرده اما به چند درخت، تیر چراغ برق و برخی مزارع و باغات خسارت وارد شده است.

سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار داشت: سرعت بادهای شدید در برخی ساعات شبانه روز از ۱۰۰ کیلومتر گذشت که با توجه به ماهیت بادهای ۱۲۰ روزه سیستان انتظار می رود تا یک یا ۲ ماه آینده ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توصیه های لازم به کشاورزان و دامداران اعلام شده است افزود: خسارت‌ها در برابر میزان وزش بادها جزئی بوده است.

همچنین روز گذشته بر اثر باد شدید و توفان برق برخی مشترکان در شهرهای بیرجند و مود قطع شده بود که با تلاش ماموران شرکت برق وصل شد.

سرعت وزش باد لحظه‌ای در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح روز گذشته (یکشنبه) به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید که ضمن ایجاد گرد و خاک موجب کاهش دید افقی در برخی مناطق شد.

وزش باد با سرعت کمتر امروز (دوشنبه) در بیرجند ادامه دارد.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند طوفان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟