Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در نمایشگاه الکامپ، برنامه تهران هوشمند شهرداری تهران را پیشرو در ارائه سرویس‌های هوشمند و هدایت نوآوری شهری عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، در این بازدید، ستاری با اشاره به استقبال شهروندان از نرم افزارها و سرویس‌های نوین و هوشمند گفت: ارائه خدمات ارزان، در دسترس و متنوع برای شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: شهرداری ها و نهادهای دولتی باید پلتفرم هوشمندی بسازند که استارتاپ ها و شرکت‌های نوآور بر آن بستر به ارائه سرویس بپردازند و به این شکل در واقع مردم مشکلات خود را به دست خودشان و با بهترین شیوه ممکن و همانطور که می‌خواهند رفع خواهند کرد.
در این بازدید محمد فرجود مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری تهران، ستاری را همراهی میکرد.
شهرداری تهران در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ حضوری پررنگ دارد و تازه ترین پروژه های هوشمند شهری را به نمایش گذاشته است.
غرفه «تهران هوشمند» در سالن شماره 8 محل دایمی نمایشگاه های تهران واقع شده است و تا روز یکشنبه 30 تیر میزبان علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران هوشمند پیشرو نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو