Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود امامی یگانه روز دوشنبه در جمع مدیران شهرستان بیله‌سوار مغان افزود: برای شروع عملیات اجرایی این پروژه ۳۹ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و تا ۲۰ روز آینده عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار این جاده ۷.۵ کیلومتری اوایل سال آینده افتتاح شود.

امامی یگانه همچنین تلاش برای شروع عملیات اجرایی کمربندی بیله سوار و تعیین تکلیف پیمانکاران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ساختمان کتابخانه مرکزی این شهرستان نیز احداث شده و برای تاسیسات آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه و تامین آب شرب از اولویت های اجرایی در این شهرستان است، اضافه کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال برای تامین آب شرب مناطق عشایری بیله‌سوار مغان اختصاص یافته و با اجرای مجتمع های آبرسانی مشکل تامین آب شرب این مناطق رفع خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل همچنین به اجرای طرح‌های اشتغال زا در بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: ۳۷۷ طرح اشتغالزایی در مناطق روستایی این شهرستان مصوب شده و برای اجرای آنها با ایجاد ۵۰۷ شغل ۲۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

امامی با اشاره به کمک دولت به شهرداری بیله‌سوار گفت: امسال ۹ میلیارد ریال به شهرداری‌های بیله‌سوار و جعفرآباد کمک شده است.

وی تنظیف شهری و توسعه فضای سبز را موارد مورد تاکید در این شهرستان ذکر کرد و از شهرداری بیله سوار مغان خواست تا اقدام اساسی در این زمینه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

بیله سوا مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان واقع است.

۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عمرانی راه و شهرسازی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان