Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فراهانی، قائم مقام باشگاه سایپا اعلام کرد، تیم فوتبال این باشگاه آماده حضور در مسابقات فوتبال جام شهداست. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی فراهانی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، با بیان اینکه «آماده حضور در جام شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، گفت‌: کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان ما با توجه به دعوتی که برای حضور در جام شهدا بود، برنامه‌ریزی انجام داده است و آماده حضور در این جام هستیم. برای ما بزرگداشت نام شهدا مهم است و نه نام برگزارکننده این جام.

وی درباره به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: ابتدا چند سؤال‌ دارم. اگر قرار به برگزاری مسابقات نبود چرا جلسه هم‌اندیشی مربیان را برگزار کردند؟ آیا لیگی که هر ساله با برنامه انجام می‌شد در طول و انتهای فصل دچار وقفه‌های ناخواسته نمی‌شد؟ گناه و جایگاه تیم‌های بابرنامه در این فوتبال چیست؟ مسئول تجهیز ورزشگاه‌ها کیست؟ آیا مجهز کردن ورزشگاه‌ها ظرف مدت یک الی دو ماه امکانپذیر است؟ باید بگویم متأسفانه اختلاف‌نظر‌ها و این بی‌برنامگی به تیم‌های بابرنامه ضربه می‌زند و این برای فوتبال ایران مناسب نیست.

قائم مقام مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با مسئولان ورزشگاه دستگردی برای میزبانی فصل جدید لیگ برتر به توافقات نهایی رسیده‌ایم و در برنامه‌های باشگاه طبق توافقاتی که با مسئولین شهر اسلامشهر داشته‌ایم به دنبال بازسازی و تجهیز استادیوم هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر هستیم و با تکمیل آن، میزبانی خود را در فصول آینده در این شهر انجام می‌دهیم.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال کمک به توسعه فوتبال در ایران هستیم و در اردوی داخلی پیش‌فصل‌‌مان این امر را پیگیری کردیم.

سرپرست سایپا: ساعت بازی‌ها تغییر نکند، در جام شهدا شرکت نمی‌کنیم/ خوشحالیم بازی اول‌مان با پرسپولیس است

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش