Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@09:29:20 GMT

تور پِک‌گردی با انتقاد ملو از کارلوس کی‌روش!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۳۰۹۸

تور پِک‌گردی با انتقاد ملو از کارلوس کی‌روش!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خداداد عزیزی آخرین نفری بود که به مرکز تمرینی پک رفت تا از آنجا بازدید کند اما شک نکنید آخرین نفر نخواهد بود. بعضی مخالفان سرسخت کی‌روش این روزها به مرکز ملی فوتبال می‌روند تا از پک بازدید کنند. آنها گهگاه و در حین بازدید انتقاد ملویی هم از کارلوس می‌کنند و می‌گویند «فکر می‌کرد اینجا مال خودش است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی یک شوخی بین کارکنان این مرکز به راه افتاده که «تور پک‌گردی» داریم و هر روز یک نفر برای بازدید می‌آید!

این مرکز ملی فوتبال محلی امن بود برای تیم‌های ملی. جایی که قرار بود مربیان ملی در آن گرد هم جمع شوند و اتاق مخصوص خود را داشته باشند. منتهی در دوره کی‌روش این اتفاق نیفتاد. بعضی ها می گفتند کارلوس آنها را داخل راه نمی‌دهد. کی‌روش هم می گفت از روز اول در پک به روی مربیان باز بوده ولی هیچکس نیامده است. چیزی که در تورهای پک گردی به چشم می آید، انتقاد از کسی است که اصلا طرح ساخت آن را داد و حتی به قول خودش از جیب پول داد تا دستگاه‌هایش را بخرد و بعدها پولش را از فدراسیون بگیرد؛ یعنی کارلوس کی روش.

252 251

کد خبر 1282182

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا خودرو انگلیس تنگه هرمز محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس

باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی، چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.



یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب