Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی رضا رشیدیان اظهار کرد: خدمات حمل و نقل درون شهری در ۱۸ خط فعال شده و این خدمات در روزهای آتی و با افزایش آمار زائران مستقر در این شهر به ۱۹ خط ارتقا یافته و پس از آن تعداد اتوبوس ها افزایش می یابد.

به گفته وی، در مجموع ۱۹ خط برای تردد حجاج، امسال برنامه ریزی وبا شماره مشخص شده اند و زائران می توانند از سیستم حمل و نقل درون شهری برای تردد به مقصد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ خط در حمل و نقل درون شهری مکه فعال شده اند و در روزهای آتی تعداد خطوط به ۱۹ خط و سپس تعداد اتوبوس ها افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه اتوبوس های تدارک شده در حمل و نقل درون شهری زائران ایرانی، جدید و با کیفیت است، افزود: با توجه به قراردادهایی که برای در اختیار گرفتن اتوبوس ها بسته شده است، امسال شاهد ارتقا کیفیت ناوگان حمل و نقل درون شهری زائران ایرانی نسبت به سنوات قبل هستیم.

وی اظهار کرد: در زمان پیک حضور زائران در مکه تمامی ۳۰۱ دستگاه اتوبوس وارد مدار خدمت رسانی می شوند.

وی به بازدید صورت گرفته از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری و آمادگی ناوگان برای خدمت رسانی به حجاج اشاره و عنوان کرد: با توجه به نظمی که در ایستگاهها ایجاد شده این ظرفیت برای ارائه خدمات در خور شأن حجاج فراهم است.

رشیدیان در ادامه با اشاره به برنامه ویژه ای که در راستای تحقق حج هوشمند در دست پیگیری است، گفت: در حوزه حمل و نقل درون شهری بدین منظور برخی از اتوبوس های این ناوگان را به سیستم «جی پی اس» مجهز شده اند تا طی مسیر زائران قابل دسترسی باشد.

رشیدیان در ادامه ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که آغاز شده در سالهای آینده بتوان با تجهیز اتوبوس های بیشتر حمل و نقل درون شهری، زمان تردد اتوبوس های در طول مسیر را به زائرانی که در هتل منتظر جا به جایی و حرکت به سمت مقصد خود هستند، اطلاع رسانی کرده و آنان با این برنامه از زمان ورود اتوبوس های بعدی برای انتقال مطلع می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس جی پی اس خدمت رسانی مسافران مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل ملوان در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفت: من از این بازی لذت بردم. تیم تارتار یک تیم گردن کلفت، تاکتیکی و فوق العاده است و همچنین از شور و هیجان ورزشگاه لذت بردم.‌ درود می‌فرستم به شرف بازیکنان تیمم که با وجود خستگی زیاد، تمام وجودشان را گذاشتند تا پرچم تیمشان را بالا نگه دارند و مقابل این تیم مقاومت کردند.

او ادامه داد: دقیقا تا لحظه آخر بر اساس کار های تاکتیکی کار کردند و یکی دو مسئله است که باید درباره آن صحبت کنم. از چند زاویه پنالتی را دیدم و نسبت به این صحنه هیچ مشکلی ندارم. همه‌اش فوتبال بود و به هیچ وجه پنالتی نبود. دوست دارم شما هم ببینید اما فوتبال این است پنالتی گرفته شد و ما هم که به بازی برگشتیم، فایده‌ای نداشت. گل دوم را خوردیم و این اشتباه به ما لطمه زد. درباره نکته‌ای که می‌خواهم صحبت کنم که مسئله دیگری اتفاق افتاد. من حداقلش می‌گویم که بخواهیم یک روز زودتر حرکت کنیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم. ما با اتوبوس ۵ ساعت در راه بودیم و ۷ ساعت معطل شدیم. باید پیش بینی این اتفاق را می‌کردیم. من از مدیریت باشگاه خواستم تا شرایط ریکاوری را با توجه به پروازها درست کند. ما از سازمان لیگ خواستیم بازی را یک روز عقب بیاندازند چون ما از عسلویه دیرتر برمی‌گردیم. تمام تعویض‌ها از سر این بود که بچه‌ها دچار گرفتگی شدند. اینکه من واقعا گله‌مند هستم و متاسفانه با ما همکاری نشد. ما تلاش کردیم چهارشنبه بیاییم و ریکاوری کنیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد. ما به خودمان باختیم و این بچه‌ها باید به غیرتشان درود فرستاد.

سرمربی سایپا تاکید کرد: بچه‌ها ۵۰ درصد پول گرفتند و به قول مدیران قرار بود باز هم پول بگیرند اما چک یک ماهه گرفتند و من باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ما لیگ را از دست دادیم و نمی‌خواهم در این شرایط قرار بگیرم. ما اینجای داستان هستیم و این چک یک ماهه اثر گذاشته و روی شرایط کاری ما اثر گذاشته است. آنها گفتند چک‌ها به شرط وصول در پایان فصل، ۶۵ درصد حقشان را گرفتند. این چیزهایی است که می‌توانست خیلی بهتر مدیریت شود. اتفاقات دیگری هم است که از مدیریت خارج است و می‌شد بهتر رفتار شود. ما ۸ ساعت در اتوبوس بودیم و همه دچار گرفتگی بودند. ملوان و این جو خاص بود اما ما به خودمان باختیم.

سرآسیایی در پایان گفت: من سعی کردم منصفانه رفتار کنم و صحنه های تاثیرگذار را ببینم. ده بار جلو و عقب کردم که ببینم چه شده. آن صحنه تاثیرگذار بود و ما یک هیچ عقب افتادیم و این پنالتی نبود. بازی را بسیار خوب مدیریت کردند. مهیار زحمتکش از لحاظ اخلاقی و فوتبالی پرچم انزلی‌چی‌ها را در تیم ما بالا نگه داشته و کیف می‌کنیم همچین بازیکنی داریم. خوشحالی بازیکن ما هم می‌خواست واکنش نشان بدهد و اگر چه خوشحالی‌اش خارج از مدار بود ولی بازیکن است. آن لحظه هیجان شدن بود و کار خاصی نبود. خوشگلی‌های بازی را پنهان نکنید.

دیگر خبرها

  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری