Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرهام مقصودلو عنوان سوم بخش سریع تورنمنت شطرنج استادان بیل سوئیس را کسب کرد. تاریخ انتشار: 11:42 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۲۰۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون شطرنج، پرهام مقصودلو نماینده شطرنج ایران که با ریتینگ ۲۵۱۰ در بخش سریع تورنمنت شطرنج استادان بیل سوئیس شرکت کرده بود، توانست با کسب ۴ امتیاز از ۷ مسابقه خود عنوان سوم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودلو شب گذشته در دور پایانی این رقابت‌ها برابر ویدیت با ریتینگ ۲۶۸۹ به تساوی رسید تا به جایگاه سومی این مسابقات بسنده کند. نماینده شطرنج کشورمان در بخش سریع تورنمنت شطرنج استادان بیل سوئیس صاحب ۳ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت شد.

در پایان این رقابت‌ها پتر لکو مجارستانی و سام شانکلند آمریکایی عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

محمدامین طباطبایی دیگر نماینده شطرنج ایران در بخش رپید آزاد رقابت‌های بیل سوئیس با کسب ۶ امتیاز از ۹ مسابقه عنوان بیست ودوم را به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج مقصودلو امین طباطبایی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

تیم فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می کند.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از تلاش تیم فوتسال افغانستان قدردانی کردند و برای آنها در تورنمنت های بعدی آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف