Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عباس جدیدی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان در مراسم معارفه علیرضا دبیر گفت: انتخاب آقای علیرضا دبیر و این موفقیت را به جامعه ورزش و جامعه پر افتخار کشتی تبریک می گویم و امیدوارم که آقای دبیر که یکی از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشتی ما هستند در کارشان موفق و پیروز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جا دارد که از امید صحبت کنیم، چراکه امید اولین مولفه پیروزی در تمام موضوعات است و تمام قهرمانان و پهلوانان واقعی ما شهدای ما هستند. دوستان اگر خاطرتان باشد در زمان جنگ همه با هم بودند و آن چیزی که باعث شد ملت ما سربلند بیرون بیایند اتحاد، همدلی و وحدت بود. همه از مملکتمان دفاع کردیم و افتخار و پیروزی را برای مملکتمان به ارمغان آوردیم. الگوی ما باید شهدا باشند و طرز تفکرمان نیز باید مانند آن زمان باشد.

جدیدی تصریح کرد: در ورزش، مخصوصا کشتی هم با توجه به مشکلاتی که دارد باید همدلی باشد و آن چیزی که ما را در کشتی موفق خواهد کرد، وحدت، یکدلی و یکصدایی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم به امید خدا شاهد پیروزی های بیشتر کشتی در مسابقات المپیک و جهانی باشیم. برای فدراسیون پر افتخار کشتی ایران که ریاست و مدیریت آن به دست آقای دبیر که یکی از قهرمانان خوب، فعال و یکی از مدیران واقعا زحمتکش هستند آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ روابط عمومی فدراسیون کشتی کشتی معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مجموعه‌هایی از جریمه‌ها و تاوان‌ها را برای کشتی گیران دوپینگی، کشتی گیرانی که خسارتی به خانه کشتی وارد کنند و... مطرح کرد. توضیحات جالب دبیر درباره این اقدامش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!